Opnå højere produktivitet med Scrum

Fokuser på læringsmiljøet

”One must take something apart if one is to know it fully”
- Fritz Pearls

Hvis organisationer vil have succes med Scrum og dermed opnå gevinsterne i form af højere produktivitet og arbejdsglæde, er der stor hjælp at hente ved at fokusere på teamets læringsproces og slippe kontrollen.

Temaet for dette foredraget er "Få højere produktivitet med scrum. Fokuser på læringsmiljøet."

  • Hvad er ledelse i kompleksitet?
  • Hvordan accelererer jeg læringen i mit scrumteam?

Målgruppe: IT-Ledere, IT-projektledere, scrummastere og andre, der arbejder med/interesserer sig for scrum som rammeværk.

I foredraget lærer du om følgende emner:

  • Udfordringen i at slippe kontrol / holde kontrol
  • Balancer strategisk og relationel adfærd
  • Læringsrammerne omkring Scrum
  • Sådan måler du tryghed i teamet

Tilmelding

Skriv dig op hvis du ønsker besked næste gang webinaret afholdes. Ønsker du et oplæg på at holde foredraget i din virksomhed er du velkommen til at skrive på info@impasse.dk

Om impasse

Impasse have had a real impact on how we approach leadership in my team. We have seen methodology used that was fresh and new to us, and it has really helped us recalibrate what is important, and what is not.

- Jacob Mygind, Director IT Platform Services, Simcorp

Impasse leverer ydelser der er målrettet team- og lederudvikling.

Webinaret gennemføres af Rasmus Ranmar, der er coach og terapeut specialiseret i individer og grupper. Rasmus har baggrund fra erhvervslivet med end 20 års erfaring som leder og konsulent i IT-branchen

Læs artikel: Scrum virker først når læringsmiljøet er sundt

Læs om hvordan du optimerer produktiviteten i scrum og indfører et sundt læringsmiljø. Artiklen er udgivet i Dansk Projektledelse's tidsskrift "Projekter i en brydningstid". Klik på billede nedenfor.

Vil du arbejde med læringsmiljøet i dit scrumteam?

Vi hjælper dig med at etablere rammer for et sundt læringsmiljø over 4 sprints. Forløbet tilrettelægges, så teamet selv er i stand til at arbejde videre med læringsmijøet efter forløbet uden ekstern facilitering.